lördag 31 augusti 2013

Femtonåringen


Hejhej! Idag är det den 31:sta augusti, vilket innebär att det är min födelsedag!! Fick som sagt Mallorca resan som födelsedags present tidigare den här veckan. Idag var vi ändå ut o åt med familjen till Amarillo för att fira mig o Wilma. Av Wilma fick jag annars två super fina inredningssaker till rummet! På tal om henne så har hon gjort en grattis video till mig som ni kan ta o kolla på Här, söt syster man har! Matilda har också gjort en grattis video till mig som ni kan ta o kolla på Här, söt hon är! Och tusentusen tack till alla er som har grattat mig via instagram, facebook & bloggar! Älskar er alla, o uppskattar alltihopa! 

Aijaa, ikväll är det ju villaavslutning o jag kommer åka till en villa med ett finfint gäng flickor, o planen är att vi ska ha kräftskiva! Sover där en natt o imoron då jag kommer hem, får ni räkna med massa bilder!

Ha den bästa villaavslutningen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar