onsdag 28 augusti 2013

Första mötet


Hej på er, som ännu kikar in här! Idag har jag hållit mitt första elevkårsmöte. Var lite nervös i början, men det försvann fort! Det var riktigt roligt! Är så glad över att jag har fått möjligheten att syssla med något som jag verkligen verkligen trivs med o tycker är roligt! Tack. På fredagen ska jag prata kort på moronsamlingen, så då kommer jag ju nog vara aningen nervösare;) Men man växer ju som människa i o med att ge sig själv utmaningar!

Efter skolan cyklade jag, & tre andra fina flickor in till stan. Vi övade på mopoteorin o efter det gick vi runt i några affärer för att köpa något att ha på oss till Åminne som äger rum på fredagen! Hittade dock ingenting, o för tillfället ser det ut som om jag troligtvis får låna en klänning av finfina Emma! Aaja.

Kram❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar