måndag 12 augusti 2013

Mitt sommarlov - Resumée

Juni:


Njöt av att kunna tillbringa dagarna på stranden med finaste vännerna!❤

 Åkte iväg till Eerikkilä på distriktsturnering, där vi slutade på en tredje placering! Fick minnen för livet!❤

 Spenderade midsommaren på min villa tillsammans med de 2 underbaraste Jennie & Bex.❤



Familjen åkte iväg till Sverige o därefter körde vi till Norge för att hälsa på saknade kusiner!❤
Juli:

Spelade Wasa Football Cup i 99:ornas lag där vi lyckades ta brons! Härligt










Våra vänner från Sverige kom på besök!❤


Jag, Matilda o Felicia njöt av villalivet i 4 underbara dagar!❤


Mina fina tvillingar Lotta & Hanna blev konfirmerade!❤

Wilma, jag & Bex besökte Grönvikstranden en varm dag!❤


 Vi besökte Powerpark tillsammans med bästa  Reetta, Wilma o Maisa

 En fin Juli kväll firade vi Lina o Beckson


 Och så hade vi släktträff då mommos kusiner från USA kom till Finland på besök!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar