söndag 8 september 2013

Weekend


Hejs! På fredag hade vi släktkalas o jag fick riktigt fina presenter! Tack. ❤

Igår på förmiddagen steg jag på bussen tillsammans med ett gäng andra ungdomar! Hela helgen har vi varit i Kurikka på läger o lärt oss en del om hur det funkar att vara en del av Ungdomsfullmäktige! Det har varit flera timmars föreläsningar o jag har huvudet fullt av massa nytt som jag lärt mig! Maten har varit himmelskt god, ett stort plus för det! Jag har fått kontakt med nya fina människor. O jag var så glad att jag fick vara där med finaste Sara, eftersom hon gjorde allting så bra! ❤

Nu är jag ännu mer förkyld än vad jag tidigare var, så vi får se om det blir någon skola för mig imoron!
Vi besökte en läkare för några dagar sedan, o hon gav mig antibiotika, eftersom jag har mycoplasma symtom. Dock vet vi inte ännu helt säkert om det är mycoplasma, eftersom vi ännu inte fått svar från blodproven!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar