tisdag 29 oktober 2013

Lite allt möjligt



Hejsansvejsan! Skoldagen har bestått av modda, engelska, samhällslära & gymnastik som varje tisdag. Har varit konstigt trött de senaste dagarna... Undrar om jag haft för mycket program kanske? I alla fall så var dagens planer att bara ta det lugnt på eftermiddagen o kvällen. Det lyckades jag med. Var ute för en stund sedan för att få lite mer energi o känna att jag åtminstone gjort något vettigt idag. Lite friskluft kan ju aldrig skada. Nu sitter jag här nyduschad med morroccan oil  smörjt i mitt hår (som förövrigt doftar himmelskt o verkligen vårdar åtminstone mitt hår) Många hade det o verkligen rekommenderade det, så nu har jag också införskaffat mig det! Men nej, nu ska jag sluta skriva o istället se några avsnitt GG. Imorgon är det tidig väckning eftersom morgonträning står på agendan! Take Care


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar