torsdag 28 november 2013

Tacksam & glad

Snow~

Normal skoldag från o8.15 - 14.oo. Den sista timmen var jag så himlans trött så jag skrattade åt allt o inget, hehe! Fy vad det började blåsa hårt nu mot eftermiddagen. Så extra tacksam och glad över att jag får ha tak över huvudet såna här dagar. Tänk på alla de stackars människorna där ute som aldrig är riktigt säkra på att de ska få mat om dagarna, de vet inte riktigt var deras hem är, och de har ingen som de säkert vet att älskar dem! Medan vi tar långa varmvatten duschar & klagar på hur lite mat vi har hemma. Det är ju lite hemskt när man faktiskt tänker på det! I alla fall puh, skönt att läxorna är gjorda. Ska mysa ner mig i sängen nu o se flera avsnitt DH resten av kvällen. I helgen har jag fina lilla-juls planer med de finaste cheyerna. Mer om det sen! Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar