fredag 27 december 2013

2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?: Jag lärde mig åka longbord, blev vald till elevkårsordförande, åt sushi, ledde mixedstafetten då jag sprang i Stafettkarnevalen, tog mopokort och åkte på en riktig bal!


2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag har för länge sedan glömt bort mina nyårslöften, så jag antar att de inte var så viktiga..

3. Fick du någon ny släkting i år?: Ja, en till norsk kusin, Joel ❤.


4.  Dog någon som stod dig nära?: Nej.

5. Vilka länder/städer besökte du?: Massa städer runt om i Finland. Jag besökte också Sverige, Stockholm, Karlstad, Hemavan/Tärnaby, Umeå, Norge, Halden, Mallorca(Spanien), Alqudia och Palma.


6. Är det något du saknar 2013 som du vill ha 2014?: Att göra mer spontana saker!

7. Vilket datum från 2013 kommer du alltid att minnas?: 25.516.6, 5.731.815.9 och 5.12.

8. Vad var din största framgång 2013?: Jag vågade utmana mig själv så mycket mer än tidigare år, och jag litade på att jag skulle klara det jag ville. Måste också säga fotbollen, eftersom jag fått väldigt väldigt mycket speltid i matcherna, och annars också har det varit ett bra fotis år för mig.


9. Största misstaget?: Litat på fel personer.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja, jag har råkat ut för mykoplasma, angina, valpsjuka, vanlig förkylning och feber.. 

11. Bästa köpet?: Kläder, datorn och slalomjacka!

12. Vad spenderade du mest pengar på?: Café besök & kläder..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja, Mallorca resan, mina fina vänner, att jag blev vald till elevkårsordförande och fick mopokort!



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?: Wrecking Ball, Timantit on ikuisia, Gol, Wherever you will go, Miss Decibel, och Burn.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Jag skulle nog kanske kunna säga lite ledsnare, eftersom jag varit så trött under vissa perioder o haft det jobbigt, men å andra sidan har jag haft perioder då jag varit så himla lycklig! Så både och skulle jag väl svara.

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Jag önskar att jag skulle ha varit bättre på att göra saker, framför allt med mina vänner. Dock är det ingen stor sak, eftersom jag tycker att vi hittat på riktigt riktigt roliga saker ihop!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Stressat..

18. Hur tillbringade du julen?: Tillsammans med de kusiner som bor närmast oss!



19. Blev du kär i år?: Nej.

20. Favorit program på TV?: Morden i Sandhamn!

21. Bästa boken du läst i år?: Egoboost

22. Största musikaliska upptäckten?: Lotta!!



23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Södern resa och pyjamas, hehe!


24. Något du önskade dig men inte fick?: En ny säng.

25. Vad gjorde du på din födelsedag?: Firade villaavslutning på Alexandras villa, tillsammans med fina vänner




26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Mindre bråk, och mer accepterande av varandra.

27. Hur skulle du beskriva din stil 2013?: Jeans och en basic tröja typ.

28. Vad fick dig att må bra?: Mina norska kusiner, mamma och vissa vänner



29. Vad var du beroende av?: På sommaren vattenmelon, och på vintern mandariner. Kan äta hur mycket som helst av det!!

30. Vem saknade du?: Vissa personer som förändrats helt.

31. De bästa nya människorna du träffade?: Sara K, Emelie, Sanni, Sara, Jemina, Julia och Salla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar