torsdag 12 december 2013

Lucka nummer 12...


Matilda! Vi började i  samma förskola. Vi visste vem den andra var, men kände varandra inte desto mer. När vi sedan började 1:an hamnade vi på olika klasser. Det var inte förrän vi båda slapp med i barnprogrammet Oppåner & Hitådit, som vi lärde känna varandra bättre. Matilda, jag o Alex blev programledare för Skråttpatrullen. Min & hennes start var definitivt inte den bästa. Vi bråkade 60% av den tiden vi tillbringade i studion. Nu i efterhand är det verkligen roligt att tänka tillbaka på det, eftersom hon idag är en av mina närmaste vänner! Hon är den personen jag bara kan ta det lugnt med o kolla på en bra film. Samtidigt som vi ofta tränar ihop, både på fotbolls träningarna o utanför dem. Jag kan skratta så jag gråter med henne o jag litar på henne till 110 procent. Alla borde få ha en vän som henne, som alltid gör en på bra humör o berättar hur fantastisk man är! Men Matilda, det är du som är fantastisk!

Besök Matildas blogg här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar