fredag 13 december 2013

Lucka nummer 13...


Wilma! Syster Wilma kom till jorden 5 dagar innan min 2-års dag. Då förstod jag ju inte att hon skulle leva tillsammans med mig i hela mitt liv. I början var det väl lite roligt med en baby. Man knep tills det kom ljud ur henne o kunde leka med henne som en docka, bara att hon såklart var riktig o inte kunde behandlas helt & hållet som en ;) Ibland blev jag arg då hon fick mera uppmärksamhet av mamma o pappa än vad jag fick, för jag var inte van vid att de satte uppmärksamheten mer på någon annan eftersom jag ju tidigare hade varit det ända barnet. Men dock är jag nu så otroligt lycklig över att jag får ha en lilla syster, som jag kan ge råd åt o lära en del saker i livet! Trots att vi bråkar emellanåt, men vem gör nu inte det? så älskar jag henne av hela mitt hjärta!

Besök Wilmas blogg här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar