måndag 2 december 2013

Lucka nummer 2...


Matilda! Vi lärde känna varandra då hon flyttade in på samma väg som mig då vi båda var 5 år. Vi lekte ofta tillsammans när vi var små. Matilda, eller Titti som jag började kalla henne hade två små mopsar, Molly & Kira. Vi var väldigt mycket ute o gick med dem. Idag är tyvärr båda döda, men i stället har hon nu en hund som heter inget mindre än Ronja! :) Då vi började lågstadiet hamnade vi i samma klass, men började vara med olika kamrater o hade inte längre lika fin kontakt. När 3:an började, slogs 3 klasser ihop till 2 o vi hamnade på olika. Åren gick & Matilda flyttade till Sverige i femman. 

När vi gick andra året i högstadiet d.v.s i 8:an flyttade de tillbaka hit till Finland. Hon hamnade på min klass.:)  Idag är jag super glad över att vi fått väldigt bra kontakt o jag är så tacksam över att jag får vara vän med denna flicka, hon är en av dom mest kärleksfulla, omtänksamma, positiva, fina och glada människor jag känner! Titti får mig alltid på så otroligt bra humör!

Besök Matildas blogg Här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar