tisdag 3 december 2013

Lucka nummer 3...


Jeremia! Min kära kusin. Jerkku har funnits vid min sida så länge jag levt. Han har en storebror, Johannes, som förstås också är min kusin. Jeremia själv har levt ett år längre än mig. Det betyder alltså att han är ett år äldre, ett år smartare & ett år snällare än mig..;) Jerkku har verkligen lärt mig en stor del av det som är viktigast här i livet. Han bryr sig om andra människor o är verkligen sjukt trevlig. O det som han verkligen är, är smart. Alltså ibland förstår jag bara inte varifrån han kan veta allt. Om vi argumenterar om någonting vinner han alltid, precis varenda gång. Hur mycket jag än försöker visar det sig alltid att han har rätt. Men det är himlans skönt att vara med honom. För jag kan vara hur knäpp som helst o ändå vet jag att han står ut med mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar