lördag 7 december 2013

Lucka nummer 7...


Wilma! Lärde jag känna bäst i och med att vi började i samma fotbollslag i 1:an. Men det var inte förrän på 6:an som vi blev riktigt riktigt goda vänner. Jag & Wilma spenderade i princip varenda dag tillsammans den våren! Det kändes som om det var vi 2 mot världen! Hon o jag kunde tala ut om alla världens problem. Pojkar, skola, vänner, fotboll, ja hela faderullan. Jag litar verkligen på henne till 100%, o hon förstår verkligen vad jag vill ha sagt. Det är så roligt då vi är tillsammans o båda två har så mycket att säga så vi pladdrar i mun på varandra, haha. Minns du allt som hände vid UF? Den gången du ringde till mig då en pojke ringt till dig & jag sa att samma hänt mig? Vi sökte efter + & - sidor och kom fram till vad vi ville? :) Oj nej, alla våra minnen.. Men jag är ändå så otroligt glad att vi upplevt allting tillsammans. Trots att det idag kan vara pinsamt att tänka tillbaka på allting är det ändå så otroligt roligt att koma ihåg allting så bra!;) Du betyder sjukt sjukt mycket för mig Wilmus!

Besök Wilmas blogg Här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar