onsdag 15 januari 2014

Innebandy & en trevlig eftermiddag

Med årets innebandyturnering startade denna dag. Vi spelade en match, som vi förlorade.. Och i och med det så hade vi gjort vårat denna gång. Varje år har vi spelat mot 9F & varje år har de gått av planen som det vinnande laget. Vi hade iallafall kul (trots att jag blev utvisad 2min) hehe. Om vi inte var den bästa klassen på innebandy var vi iallafall  den snyggaste ;). Och ja, jag vet att bilden är suddig, men det måste ni leva med!

Matilda, Lotta, Lina, jag, Jennie och Rebecca kämpade bland andra på plan!


Efter skolan tog jag bussen in till stan, tillsammans med Lotta, Felicia och Rebecca. Vi hade planerat att gå o äta sushi.


Alltid lika trevligt med dessa fina flickor!
När vi ätit & pratat klart mötte Wilma upp mig & Rebecca därefter vi traskade till kyrkan för skriba träff. Den här dagen har verkligen bjudit på X antal skratt, har haft så roligt hela dagen lång!

Nu ska jag ta tag i läxhögen som väntat på mig (inte lika roligt). Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar