lördag 11 januari 2014

Mina tankar kring Fotboll


Hej. Regionslägret gick helt ok, skulle ha kunnat prestera bättre, men ändå inte. Regionsnivå är för högt för mig märkte jag. Jag är inte ännu redo för det, allting gick i så otroligt högt tempo! Det var roligt att få pröva på, men jag tror det var min första och sista gång. Jag vill spela i ett sådant lag där jag känner att jag hänger med, trots att det samtidigt ska vara utmanande. Jag vill inte tävla om vem som är bäst i laget. Jag vill kunna spela fotboll för skojs skull, men ändå på en hög nivå. IFK:s B1 och Bfm juniorer är den rätta platsen för mig just nu! Jag trivs där. 

Idag hade vi match mot  IFK:s pojkar00, och det var verkligen en hård match. Trots att de var några år yngre var de helt klart bättre. De var så otroligt tekniska, snabba & smidiga. Mina ben var inte i det bästa skicket efter gårdagen, men jag gjorde mitt bästa. Pojkarna tog dock hem vinsten.

Oj, nu blev det ett lite långt inlägg om bara fotboll, men jag kände att jag ville skriva av mig lite. Det är ju trots allt det som tar upp största delen av min lediga tid. Hoppas ni orkade läsa!


En sista påminnelse att kommentera till fotostunden genom att klicka Här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar