måndag 3 mars 2014

ÅRE i bilder













(Rebeccas bild)


(Rebeccas bild)


(Wilmas bild)






(Rebeccas bild)

Så, här hade ni de flesta av mina kamera/telefon bilder. Som jag skrev tidigare var det en grym toppen resa tillsammans med fina människor! (Speciellt Wilma o Rebecca). Lärde ännu känna Nora, vars blogg ni kan läsa här. Hon var en riktigt trevlig person, o sov tillsammans med oss 3 i ett rum. Fick skratta varannan minut ungefär, så roligt hade vi! Jag såg det andra norrskenet i hela mitt liv, samt ett stjärnfall (vilket jag tyckte var väldigt coolt ;)) under resan. 

Borta bra, men hemma bäst som man brukar säga! Men jag kan ju trots allt inget annat än att längta tillbaka lite. Det var så härligt o avkopplande. Att bara få komma iväg några dagar från allt & alla med 2 underbara vänner!

Tack ÅRE 2014


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar