måndag 21 april 2014

Mina senaste dagar

Mitt påsklov har varit ett av de bästa på flera år! Jag har inte prioriterat bloggen, utan försökt ta vara på varje dag & njuta. Men nu ska jag dela med mig av det jag gjort. 

fredagen kom min faster & hennes man från Åbo hit på påsklunch. Mot eftermiddagen åkte jag & Jennie ut med en del annat folk. Kvällen slutade för min o Jennies del hemma hos Toffe. När klockan blev midnatt åkte jag och Jennie hem till mig o stupade i säng.

lördagsförmiddagen mötte vi upp Rebecca o åkte en sväng till Sion, men stannade inte länge. Vi handlade allt för mycket godis & körde sedan hem till mig. En rolig kväll med 2 av mina favoriter❤️

Söndagen innehöll en till påsklunch, denna gång med mommo, moffa & kusinerna. På eftermiddagen kom Toffe till mig o efter några timmar här åkte vi hem till honom. En riktigt bra kväll det också!

Idag vaknade jag sent, vilket var skönt! Becca undrade ifall vi skulle ta en longboard tur i det fina vädret, och självklart ville jag det! Vi sparkade ända in till stan, där vi satte oss ner på bryggorna & bara njöt & pratade i flera timmar. Nu börjar det nästan kännas som sommar på riktigt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar