måndag 14 juli 2014

Konfirmation 13.7

Konfirmationen började klockan 1 i kyrkan på söndag.


Vi blev välsignade och fick ta nattvard för första gången.


När jag kom ut ur kyrkan möttes jag av så fina människor med många blommor!


Det blev en hel del kramande under hela dagen :).


Jag & fina Daniela som är en av mina 4 faddrar!

Även Matilda blev konfirmerad idag.


Och jag vet att många efterfrågat bilder på Toffe, så här har ni



När vi kom hem till oss bjöds det på god god mat hela dagen lång. Tack mamma för allt du bakat!
 Daniela, Sandra, Jeremia, jag, Trygve & Jocke avnjöt maten utomhus.


 Niklas och Nina som är 2 av mina faddrar!

 Mammas småkusin från USA är på besök i Finland, så även hon kom :)

Jeremia kom ända från Åbo, så tusen tack för det!

Mot kvällen började vänner komma. Här sitter jag med Jennie, Patrick och Rebecca!

Moa och Felicia kom också, och senare kom även Matilda, Lotta och Arthur!





 Allra sist kom de som varit hjälpledare under skriban och kollade in läget :)

 Tusen tack till er alla som gjorde min dag oförglömlig! Jag har varit på så otroligt bra humör hela dagen, umgåtts med så fina människor och ätit alldeles för mycket gott. Och sist men inte minst tack för alla presenter och blommor jag fått! Ni vet inte hur bra ni har gjort min dag, så tack
Och tusen tack till Sandra som tagit en hel del av bilderna!

2 kommentarer:

  1. Så fina bilder och så fin du är! ¨Så glad att du blev nöjd med dagen =) Många långa kramar från fadder nr 4 i Norge*** Vi ber för dig!

    SvaraRadera