onsdag 2 juli 2014

Stockholms Resa

Vi kom iland i Stockholm o6.3o på måndagsmorgonen. 


Nästan alla butiker hade stängt då eftersom det var så tidigt, men när vi promenerade på Götgatan hittade vi det här caféet. Espressino hette det och det är verkligen att rekommendera! Där åt vi våran frukost innan vi fortsatte mot Stockholm city.


Jag och Wilma var aningen trötta men på väldigt bra humör :)

Min fina syster

 Vi lunchade på Vapiano. När vi hade satt oss ner och började se oss omkring, såg vi att ingen mindre än Aina från PH satt bakom oss (!) Tyvärr hade hon ätit klart så hon gick ganska fort.

Sen fortsatte shoppandet. Här står jag och syrran i Kungsträdgården. Den var mycket mindre än vad jag trodde att den skulle vara.

På eftermiddagen fikade vi på Frozen Yogurt Factory. Mmmm vad det var gott!

 Vi avslutade dagen med att traska omkring i Gamla stan en stund, innan vi begav oss tillbaka mot båten. 

Jag är så glad över att vi åkte och resan var även som en liten födelsedagspresent åt fina mamma som fyllde år den 29 Juni. Grattis i efterskott❤ Trots att vi bara var över en dag, var det så mycket bättre än ingenting! Men ont i fötterna, ja, det fick man verkligen. I 12 timmar gick vi omkring på stan, eller ja, vi småsprang så vi skulle hinna med allting, men det var det värt!

En del av shoppingen kommer i ett senare inlägg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar