måndag 11 augusti 2014

It´s Over


Nu lider den sista sommarlovsdagen mot sitt slut och imorgon är det tillbaka till vardagen som gäller. Det här sommarlovet måste jag nog säga att har varit det bästa i mitt liv! Jag är ännu inte helt redo att släppa taget om det, men lite ser jag i alla fall framemot vardagen och allt vad den för med sig. Det blir ju dock inte en helt vanlig dag för mig imorgon eftersom det är min allra första dag i gymnasiet. Lite nervös kommer jag allt vara.

Igår på dagen hade jag match mot HooGee från Esbo, och vi tog hem 3 poäng. Äntligen en vinst!! På kvällen var jag till Dallas på pizza med Toffe

Allting är bra just nu förutom att jag verkligen verkligen skulle vilja ha tillbaka min mopo som varit på service hela sommaren. De väntar på några delar från Frankrike men hur länge kan det egentligen ta? 

Kram på er


2 kommentarer: