torsdag 16 oktober 2014

HÖSTLOV


När skolan slutade förra veckans fredag fick vi höstlov. Hela veckan ut kommer vi vara lediga. Hur skönt är inte det? Bloggningen har uteblivit ett tag och det är verkligen synd, men just nu är det inte prioritering 1. Skall dock försöka skärpa mig (hur många gånger har jag inte sagt det, hehe) men i alla fall. Jag har under dessa dagar:

                                                                   - sovit över med Jennie
                                                                   - varit till stan på olika ärenden
                                                                   - gått en pw med Rebecca
                                                                   - jobbat på dagis 2 dagar
                                                                   - gymmat
                                                                   - varit på bio med Toffe

Idag skall jag träffa fina Wilma och åka till gymmet på ett BodyPump pass. Sen tillbringar jag kvällen med Toffe. Hejdå ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar