onsdag 26 november 2014

Prov, prov, prov...

Bilder från igår på mig & min finfina vän Jennie.❤️


Hej söta ni! Idag körde jag till skolan och skrev mitt 3:dje sista prov, nämligen biologi. Det här provet var helt klart svårast hittills. Stannade ännu kvar på en prepplektion inför morgondagens engelska prov. Tror det provet kommer gå helt åt skogen, men det är i så fall mitt eget fel. Är alldeles för lat då det kommer till att öva på prov, så där behöver jag minsann skärpa till mig!

Efter skolan körde jag till m&m för att lämna min mopo där i vinterförvaring. Mamma plockade upp mig på vägen hem från jobbet, och sedan dess har jag läst på engelska. Nu skall jag så småningom dra mig till Fennia för fotbolls träning. Har haft en och en halv veckas paus eftersom jag sträckt ljumsken, men nu är jag förhoppningsvis back on track!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar