fredag 26 december 2014

Julafton i bilder

Julafton 2014 tillbringades hos våra kusiner i Smedsby tillsammans med dem, samt mommo och moffa. Det blev helt klart en av de allra bästa jularna, med den alltid lika goda julmaten, fina julklappar och det bästa tänkbara sällskapet. Jag är så lyckligt lottad som får ha såhär fina människor i min omgivning och den bästa tänkbara familjen!
Jag hoppas att ni också fick den jul ni drömt om och spenderade mycket tid med era nära och kära❤️
 
Efter att kalle ankas jul slutat satte vi oss alla runt bordet för att äta julmiddag tillsammans.
 
När vi var mätta och belåtna gick jag, Wilma och kusinerna upp för att spela spel. Det var riktigt roligt och allt för länge sedan jag spelat sällskapsspel :)
 
Efter någon timme kom tomten på besök. Jag som trodde att jag inte längre brydde mig så mycket i det hela med julklappar och tomte hade nog helt fel. Jag blev som 5 år igen, haha... Men i den här åldern har man förstått att det trots allt är gemenskapen som är det viktigaste och det som man skall uppskatta allra mest!

 
Mina fina föräldrar❤️
 
Amanda, jag, Alexander och Wilma var alla så glada & nöjda när kvällen började lida mot sitt slut❤️

Alfons fick också vara med på ett hörn!


Tusen tack för alla fina julklappar och allt annat, jag hade en underbar jul❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar