onsdag 4 februari 2015

3 Days Off


Bloggandet har uteblivit i några dagar, men nu skall ni få höra vad jag gjort i stället!

Som ni vet så har jag varit ledig från i måndags till idag. I början av veckan satt jag hos frissan i 2 o en halv timme, vart efter jag kom ut med ljusa slingor i håret och friska toppar. :)
På tisdagen vikarierade jag på mammas jobb (hon jobbar på dagis), så det var full rulle hela dagen lång! 
Imorse brunchade vi hemma hos Becca tillsammans med Jennie och Essi. Hemska saker vad gott det var!! Cyklade därefter in till stan med Toffe eftersom vi hade äldstesdans övningar. Nu börjar det närma sig påriktigt! På eftermiddagen mötte jag upp mamma för att äntligen gå och köpa min efterlängtade Iphone 6 som jag så länge sparat ihop till!!

Det är ungefär det här som jag har sysslat med under de senaste dagarna. Imorgon är det back to school igen, och en ny period som väntar. Jag börjar halv 12, vilket är riktigt skönt! Tänk hörrni, nu är det bara 2 perioder kvar och sedan har jag gått ut 1:an och har hela sommarlovet framför mig! Aah vad jag längtar ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar