fredag 20 mars 2015

Helgen är här

Igår kväll hade vi match mot I-JBK:s pojkar 00, vilken vi tyvärr förlorade 5-2. Vi kämpade hårt men det räckte inte den här gången. Jag var fruktansvärt trött när matchen tog slut & somnade direkt jag lade huvudet på kudden.


Idag började jag sent, så jag passade på att utnyttja det och ta en sovmorgon. I skolan hade jag biologi, matte & konst. Det är så skönt att ha ett "friare" ämne sista timmen då man ofta brukar vara ganska slut. När klockan var halv 4 gick jag in mot stan med Becca & mötte upp Felicia som jag skall köpa ett par shorts av om de passar. Efter ett tag träffade jag Toffe och vi gick via en butik för att köpa lite smått & gott tills ikväll. Just nu sitter vi hemma hos honom, och jag passade på att blogga medan han spelar fifa. För en stund sedan var vi och åt hemlagad pizza. Nu tycker jag att det börjar bli dags att öppna godispåsen och inleda fredagsmyset på riktigt framför en bra film.

Helg, du är mer än välkommen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar