lördag 16 maj 2015

Lunch, Frissa & Barnvakt

Oj vad skönt med långhelg! Hela torsdagen levde jag i tron om att det var lördag.

Igår (fredag) startade jag morgonen med ett svettigt gympass. Lite stolt är jag allt som drog mig dit trots sovmorgon & ledig dag, hihi! På dagen lunchade jag med Amanda, Jennie, Karro, Johanna, Emma och Becca på Pincho. Det var första gången någon av oss åt där, men alla blev vi väldigt positivt överraskade. De hade det bästa salladsbordet jag någonsin smakat och deras kycklingpasta var så otroligt god! Det blev ett par riktigt trevliga timmar med härligt sällskap :).

När de andra åkte hem fortsatte jag till frissan för att klippa topparna, samt färga ögonbrynen & ögonfransarna. På eftermiddagen hade vi en lagpalaver då vi såg en film från KPV matchen som vi spelade för 2 helger sedan.

Efter en hektisk dag fanns det inget bättre sätt att avrunda den på, än med en myskväll i sällskap av Toffe.❤️

(På grund av min söderlängtan bjuder jag på 2 bilder från Mallorca.)


Klockan 11 idag var jag på plats för att sköta Casper & Celvin. Vi gick iväg till en park och hade picknick. De är så himlans söta båda två, och jag är så glad att jag fick förfrågan om att börja sköta dem! Men nu, nu måste jag sätta punkt för att börja med läxor och alla inlämningsuppgifter. Puss, ta hand om er!❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar