tisdag 12 maj 2015

Morsdag & Lite annat


I söndags firade vi morsdagen med mat på Vallonia tillsammans med släkten från mammas sida. Det bjöds på riktigt god mat och när vi ätit klart åkte vi och hälsade på Märta. Av mig fick mamma ett snö halsband och så fick hon rosor och lite annat smått. Världens bästa mamma har jag. Hon är min klippa och förebild. Jag älskar henne av hela mitt ❤️




I helgen hade vi match mot Semi i ösregn vilken vi vann 1-0. Härligt! Igår efter skolan hade jag en infoträff med sommarjobbet. Jag kommer sälja bollglass vid MTV hela juni, så kom och köp! :)

Stafettkarnevals träningarna har satt igång, och som det ser ut nu så kommer jag springa Mixedstafetten, Masstafetten och 4x100. Ser så framemot det! Nej nu skall jag jobba klart på min och Beccas modda presentation som vi skall hålla imorgon och sedan hoppa in i duschen för att därefter köra iväg till Toffe. Puss & Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar