lördag 27 juni 2015

Kärlek & Terasshäng

Ååh hörni, nu har jag inte bloggat på ett par dagar då Toffe kommit hem från USA. Jag har verkligen velat vara med honom eftersom jag har saknat ihjäl mig ❤️. Trots att det var jobbigt då Toffe var borta, så tror jag det kan vara nyttigt att vara ifrån varandra emellanåt i en relation. Medan han var borta, märkte jag verkligen hur mycket jag egentligen borde uppskatta all den tid vi har tillsammans, och aldrig ta den förgiven. Jag märkte också hur mycket Toffe på riktigt betyder för mig, och att det inte är det samma utan honom här hemma! Det är så härligt det här med att vara kär❤️




I varje fall, idag började min dag på jobbet där jag var till kl. 19. Vi hade bestämt träff med Becca vid Strampen när jag slutade, och det var ju perfekt med tanke på det underbara vädret med kvällssol! Jag tog Pulled chicken burger, medan Becca tog en Gratinerad kycklingsmörgås med getost. Maten var jätte god & vi båda var såå nöjda. Efter ett tag dök även Essi & Hanna upp, och det var verkligen välbehövligt att få prata av sig med dem 3. Kvällen avslutade jag och Becca hemma hos henne, på balkongen med en kopp té. En sånhär kväll var precis vad jag behövde! Tack & Gonatt fina ni❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar