onsdag 24 juni 2015

Bekännelser del 4



  • Det bästa jag vet är att vara brun, känner mig så mycket fräschare o snyggare då.
  • Jag avskyr att sova bort dagar, speciellt på sommaren.
  • Jag är en riktig känslomänniska! Tycker riktigt synd om Toffe ibland då han oftast är den som får stå ut med mina humörsvängningar och känslostormar.
  • Jag har alltid varit en lagspelare och skulle t.ex aldrig ha kunnat satsa på en individuell gren/sport.
  • Jag är inte alls intresserad av matlagning. Visst kan det vara kul ibland, men det är sällan jag har ork och lust att ställa mig i köket.
  • Alltid när jag blir arg, ledsen eller irriterad knyter jag på mig lenkkare och går ut i skogen. Jag brukar gå upp på det högsta berget och se ut över havet. Då blir jag lugn och sansad igen.
  • När jag och Wilma var små, kallade hon mig för Mimmi <3
  • Trots att jag trodde det, har jag aldrig förstått vad kärlek är förrän jag träffade Toffe. Den är så skör, sårbar, impulsiv, passionerad och underbar, allt i ett. Kärlek är helt enkelt den allra största och bästa känslan du kan känna och få uppleva.
  • Att vara ute på havet är bland det bästa jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar