tisdag 2 juni 2015

Skolavslutning 2015

Och så var detta skolår över. I lördags hade vi studentdimission vid Stadshuset och efter det inleddes sommarlooovet!! Med ett kamratstipendium i handen och ett rätt så hyfsat betyg är jag nöjd. Oj så fort 1:an har gått och jag som trodde att inget år kunde gå fortare än 9:an, men så fel man hade!

Jag har seriöst haft den bästa klassen man kunnat önska sig och vi har funkat så bra ihop. Jag kommer främst sakna de pojkar som inte bor här i Vasa och som åker hem över sommaren.. Och Oliver som byter skola till hösten :(

På kvällen firade jag i alla fall in sommaren hemma hos Timmy med ett härligt gäng!


(Den 2 & 3 bilden är Annas)



Det känns så skönt att vakna upp på morgonen och inte vara tvungen att göra någonting. Nu under ledigheten skall jag verkligen passa på att träffa mina saknade vänner som jag har allt för lite tid att träffa annars. Många timmar kommer spenderas på fotis planen och i buss runt om i Finland då vi har borta matcher. Jag skall försöka sola och simma så mycket jag kan och äta grillat. I augusti smäller det då jag tillsammans med vänner åker till Hesa för att gå på Weekend Festival. I sommar hoppas jag också på att få åka mer båt än ifjol. Allt detta roliga skall varvas med jobb vid Ingmans glasskiosk på MTV.

Imorse pussade jag på min pojkvän som imorgon åker till USA för att vara där i 3 veckor. Vet inte hur jag skall klara mig utan honom så länge, haha. Jag kommer ha så ledsamt, men vips så har 3 veckor flugit förbi och han är hemma igen.❤️

Bring On the Summer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar