måndag 27 juli 2015

Jeppisdagarna 2015

Ååh vilken kanon helg jag har bakom mig!! Jeppisdagarna blev exakt så bra som jag tänkt mig, om inte ännu lite bättre! Jag o Toffe kom dit på lördagdag o åkte direkt hem till Oliver för att föra våra väskor osv. Sedan cyklade vi in till stan för att äta på Friends & Brgrs och oj vad gott det var! Verkligen en av de godaste hamburgarmåltiderna jag ätit i mitt liv, men lite besviken blev jag faktiskt på hamburgarnas storlek. De var så himla små. Att betala 11€ för något du inte blev helt mätt på tycker jag var lite mycket...



Efter det åkte vi i varje fall till Olivers fammo & faffa för att simma, följt av fotboll då Jaro mötte Hifk. En bra match i strålande väder! Cyklade hem till Oliver för att grilla o fixa oss före vi sedan styrde stegen in mot stan och skolparken. Vi träffade massor av bekant och obekant folk, och fiilisen var på topp hela kvällen igenom! Det som också var jätte roligt var då KAJ uppträdde. Oj vad folk sjöng med! Lite efter 2 stupade vi i sängs, alla lika glada, trötta och nöjda!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar