måndag 3 augusti 2015

Gymbudy & Sista sommarlovs veckan

Hej käraste! Kickade igång denna måndag på gymmet med bästa Matilda. Det blev ett Core-pass, följt av rumpa och armar! Oj vad det brände och kändes bra idag. Träningsvärken imorgon kommer vara hemsk då jag redan känner av lite.. Men är det inte så att träningsvärk är den bästa värken? Det tycker i alla fall jag, för då vet man att man verkligen gett järnet! 

Älskar förövrigt att träna ihop med Matilda då vi är på samma nivå både gällande kondition och styrka. Och så är vi grymma på att peppa varandra och det behövs! :)

I eftermiddag har jag packat inför imorgon då jag och Toffe tar tåget ner till Hesa. Vi kommer vara borta ända till söndag så det är del man behöver ha med. Tror den här sista sommarlovsveckan kommer bli den bästa på hela sommaren för mig. Vi kommer göra mycket roligt som ni får ta del av då jag kommer hem! Ett par tidsinställda inlägg har jag dock fixat ihop åt er, så uppdateringen inte står helt stilla. 
Passa på att njuta nu sista veckan, så hörs vi senare. Puss❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar