tisdag 13 oktober 2015

3 av mina favoritbloggar


Forni: En blogg som drivs av Michaela Forni, chefredaktör på bloggportalen Devote. Hon skriver exakt som det är. Allting är inte en dans på rosor. Har hon en skitdag så har hon. Hon försöker inte dölja det bakom en "perfekt fasad". Förövrigt verkar hon vara en super gullig människa med ett stort hjärta & mycket känslor. En stor del av det som hon skriver kan jag känna igen mig i, vilket är en av de främsta orsakerna till att jag fastnat för henne. Dessutom, som ni säkert vet vid det här laget så älskar jag hennes bok! Förutom allt detta har hon även haft en podd tillsammans med sin vän Dasha. I podcasten behandlade de alla ämnen inom kärlek. Så fint! Ta er tid att lyssna.


Blondinbella: De allra flesta antar jag nog har hört talas om denna blogg. Den drivs av Isabella Löwengrip mamma till Gillis & Sally, egenföretagare med märken som LCC och Flatterad. Blondinbella är otroligt effektiv och engagerad i allt hon gör. Det inspirerar mig! Inte heller hon sopar under mattan de lite jobbigare ögonblicken i livet. Jag tycker hon är en fascinerande person som tagit sig väldigt långt. Förutom bloggen har hon även en podd "en economistas podcast" med sin vän och kollega Pingis, samt en youtube kanal! För tillfället är det extra roligt att följa henne då hon och hennes man nyligen köpt hus.



Andrea: Sist men inte minst har vi Andreas blogg. Den här bloggen är den jag följt längst. Jag tycker så mycket om den. Hon får alltid till så fina bilder, även fast det är "i farten". Andrea skriver väldigt varierande inlägg med allt från träning, mode, events, vardag och texter. Det tycker jag om! Hon bjuder väldigt mycket på sig själv i podden som hon har med sin vän Mathilda, så den rekommenderar jag verkligen! Min favorit. Efter att ha följt Andreas blogg, youtube kanal & podcast länge, känns det verkligen som om jag skulle känna henne. Hon är öppen och delar med sig om i princip allt. Hon är väldigt personlig men inte privat. Det gillar jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar