måndag 19 oktober 2015

Blogglista - 44 frågor



1. Vem är din bästa vän?: De som står mig allra närmast vet nog vem de är ❤️.
2. Vad har du för skostorlek?: 37-38.
3. Brukar du skratta för dig själv?: Haha jadå! Skrattar allt som oftast åt mig själv!
4. Vilket är ditt favoritnummer?: 7.
5. Vad var det senaste du åt?: Baconpasta samt en mandarin... 
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då?: Blå har jag på känn. Eller kanske brun?
7. Hur är vädret just nu?: Kallt och det håller på att skymma.
8. Vem var den senaste personen du talade med i telefon?: Jennie.
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet?: Ögon först, sedan leende samt helhet.

10. Tv eller Dator?: Dator! Använder den så mycket mer.
11. Favorit serie?: Det måste nog vara Prison Break eller Pretty Little Liars.
12. Har du några syskon?: Ja, en lillasyster som är 15 ❤️ .
13. Längd?: 168,5 cm. Halvan är mycket viktig ;)
14. Hårfärg?: Brun. Har med åren fått rätt så "ombre-aktigt" med mörkare rot och ljusare toppar!
15. Ögonfärg?: Brun.
16. Använder du kontaktlinser?: Nej.
17. Favorit högtid?: Julen!! Tycker det är så mysigt när alla ens nära och kära samlas under samma tak med god mat, snö utanför fönstret, julklappar & gemenskap ❤️.
18. Favorit månad?: Maj, Augusti, Oktober och December. Kunde inte välja!
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning?: Ja! Det har hänt så många gånger så jag tappat räkningen, hehe.

20. Vilken var den senaste filmen du såg?: Tror det var en James Bond film som jag såg med Noora.
21. Favoritdag på året?: Måste väl säga min födelsedag i Augusti. Det är varmt, man får presenter, och alla är snälla & glad mot en. :)
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt?: Har aldrig frågat någon, men tror nästan att jag skulle vara det. Jag skulle nog vänta på att den andra personen frågade mig.
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)?: Det kunde jag för flera år sedan, men i dagens läge vet jag faktiskt inte om jag skulle klara av det? 
24. Kramar eller kyssar?: Helst massor av båda på samma gång!
25. Choklad eller vanilj?: När det gäller doft - Vanilj och när det gäller smak - Choklad.
26. Har du tatueringar?: Nej. Jag skulle dock gärna vilja ha en kort liten text vid ankeln, eller på etta skulderbladet.
27. Vad lyssnar du på just nu?: Mathildas och Andreas podcast!!
28. Är du kär i någon kändis?: Nej, och jag har heller aldrig varit den där "fangirlen".
29. Vilka böcker läser du just nu?: Michaela Fornis bok "Om att älska", och när jag läst ut den skall jag påbörja hennes andra bok "En bok om kärlek". Älskar verkligen hennes sätt att uttrycka sig!

30. Piercingar?: Endast hål i öronen.
31. Vad gör du just nu?: Förbereder blogginlägg inför de 10 dagarna vi är i Rhodos, och sedan måste jag packa!
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn?: Smöööriga!
33. Hundar eller katter?: Hundar. Alla gånger.
34. Favorit blomma?: Orkidé eller tulpan.
35. Har du blivit på kommen då du gjort något du inte får?: Haha, javisst!
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet?: Ja. Toffe framförallt, men även Eddie och Timmy!
37. Har du älskat någon någon gång?: Ja, jag älskar just nu ❤️.
38. Vem vill du träffa just nu?: Rebecca, men vi har bestämt träffis då jag kommer hem. Och så ser jag henne imorgon i skolan.
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan?: Ja, eftersom jag går i skola.

40. Har du någon gång skjutit med pistol?: Nej.. eller jo med en luftpistol ;)
41. Gillar du att flyga med flygplan?: Ja om det är på väg mot en ny destination, Nej om det är på väg hem.
42. Höger- eller vänsterhänt?: Höger. Håller dock i besticken som en vänsterhänt, antagligen för att mamma lärde mig och hon är vänsterhänt. 
43. Hur många kuddar sover du med?: Två stycken.
44. Saknar du någon?: Nej, inte för tillfället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar