söndag 25 oktober 2015

En helg spenderad i utmärkt sällskap

Igår hade jag & Becca det väldigt mysigt. Efter Sh'abam passet kom vi hem till mig och fixade ihop tortilla. Under kvällen gjorde Becca dessa super underbara frisyrerna på mig! Hon är verkligen den duktigaste jag vet på att fixa frisyrer ❤️.

Lite senare lade vi oss i min säng, knäppte på fjällbackamorden och tog fram popcorn & choklad. Den bästa av bästa lördagar!


Imorse steg vi upp relativt tidigt och gick ut på en promenad med Nöpö. Väl hemma lagade vi en brunch och fortsatte denna söndag med ett par podcast avsnitt och ett till avsnitt av fjällbackamorden! Skönt så. Tack för helgen världens bästa!


Nu står läxor på schemat och ikväll har vi lagavslutning vid Fransmanni. Det bjuds på trerätters med de bästa lagkamraterna! En bra avslutning på en bra helg minsann.

Stor kram❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar