torsdag 26 november 2015

Nya bekantskaper



Efter Galan i helgen sov jag över hos Anna. Det var så himla trevligt att vara med henne eftersom det var första gången vi sågs utanför skolan. Vi tittade på Glee, åt gott, pratade och fotade. Bilderna vi tog är de här ovan. Då var snön ännu kvar, snyft! Det är verkligen lika roligt varenda gång man hittar nya bekantskaper :)

Imorse hade jag springtest i B:hallen från gympan, sedan hissa prepp. Imorgon har jag mitt sista prov den här perioden - hissa. Det resulterar i två helt lediga dagar i början av nästa vecka. Underbart!

Nu skall jag plocka fram hissa boken och läsa, läsa, läsa i ett par timmar. 

Det är så roligt att just du kikar in här varje dag. Det värmer mitt hjärta av att se dig läsa min lilla blogg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar