lördag 26 december 2015

Årets julklappar

Det var någon som ville se vad jag fått i julklapp, så här kommer det! :)

Jag fick en del krämer och duschgeler vilket alltid uppskattas. Speciellt så här under vinterhalvåret! Av Daniela fick jag även ett ljus som doftar underbart!

Ååh vad jag blev glad då jag öppnade detta paket! De här 2XU tightsen stod högst upp på min önskelista. De är grymt bekväma och snygga, så tusen tack!!

Jag fick två mössor. Den vita fick jag av Toffes familj och den är verkligen super skön, snygg och varm! Det viktigaste enligt mig -Tusen Tack ❤️. Den gråa Henri Lloyd mössan stod också högt upp på min önskelista! Yllesockorna som är av märket Holebrook är jätte mysiga och varma. Tack tomten!

Jag fick även Magdalena Graafs självbiografi. Hon berättar om åren då hon levde i ett äktenskap där hon ständigt blev utsatt för misshandel och fulständig terror. En fruktansvärd historia, men boken är riktigt bra hittills!

Förutom detta fick jag underkläder, pengar, en konfektask, gymkort, en selfiestick tillsammans med Wilma, och en egen spikmatta ❤️❤️ (nu slipper jag låna mammas hela tiden;)

Som ni kanske märker är jag otroligt tacksam över mina julklappar. I år tror jag det är första året någonsin som jag inte fått något "onödigt" eller sagt "tack, vad fint" utan att på riktigt mena det! Det bådar gott :)


2 kommentarer:

  1. Vilka härliga julklappar! :) Jag blev också nöjd med så gott som allt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst! Oj vad bra. Det är alltid roligt att få julklappar man uppskattar riktigt på riktigt! Kram.

      Radera