tisdag 29 december 2015

Hur jag vill träna


Bilder från igår kväll då jag, Matilda och Jennie åkte hem till Essi där hon hade dukat upp med ostar, marmelad, pepparkakor, kex och glögg. Det var en jätte mysig kväll i bra sällskap!

Idag efter att jag vaknat åkte jag med pappa till B:hallen för att köra lite "Crosstraining". Han har lagt upp programmet så, att jag först springer 400m och sedan kör 5min styrka, springer 400m, 5min styrka osv. Det upprepas 5 gånger. Gillar styrke träning varierat med löpträning. Det är tungt, men värt det! Jag vill inte se ut som en muskelknutte (de som endast styrketränar), men inte heller vara slank som en löpare (de som endast springer). Jag vill vara nåt däremellan och det uppnås genom varierande träning.

Ikväll har jag varit ute och gått med Lotta. Riktigt trevligt det med, men nu skall jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Det behövs efter flera kvällar med program! Puss och Kram  ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar