onsdag 16 december 2015

Inspirerande vänner & julklapps shopping



Ååh vad jag längtar till julafton!! Bilderna är förövrigt från förra.

Idag hade jag en kort-kort skoldag från 8-11, och sedan mötte jag upp Hanna i stan. Vi bänkade oss vid Aschan, jag med kakao och hon med kaffe. Det är verkligen något speciellt med Hanna. Hon inspirerar mig så otroligt mycket varje gång vi ses!!

När hon skulle tillbaka till skolan fortsatte jag min färd på stan. Nu med sikte på julklappar. Toffes är redan köpt sedan några veckor tillbaka, och idag inhandlade jag Wilmas och mammas. Yes, snart klart! Köpte även en jätte mysig vardagsklänning från Lindex egna märke "Holly & Whyte" åt mig själv. Vill du se någon bild på den?

Ikväll var det tänkt att jag skulle åka på ett BodyPump-pass i sällskap av Becca, men hon kunde inte komma så jag får åka själv. Efter det väntar läxor!
Hur mår du? Har du hunnit få några julkänslor? Stor kram ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar