måndag 28 december 2015

KLÄDSTIL



För någon vecka sedan slog det mig - jag vill hitta min stil. Klart jag redan har en men den är rätt "tråkig" och vanlig. Jag vill våga mer och ha olika slags plagg i min garderob. För tillfället består min garderob av massa tröjor som i princip alla är samma modell, men olika märken och färg. Det = tråkigt. Därför har jag bestämt mig att 2016 skall bli året då jag investerar i kläder, och framförallt vågar utveckla min stil mer!

Några av de snyggaste människorna jag vet då det kommer till kläder och stil överlag, är: Bianca Ingrosso, Sendi Skopljak och Prinsessan Madeleine. De är så otroligt snygga! De har enkla och stilrena outfits', och bär ofta neutrala färger, vilket jag gillar.

De kommer vara mina stilikoner under 2016, så får vi se om det sker någon förändring i klädväg för mig, hoppas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar