måndag 23 december 2013

Lucka nummer 23...


Lotta! Hon har en tvillingsyster, 2 bröder & 2 hundar. Lotta lärde jag känna då jag fick se min högstadieklass & hon var en av de flickor som ingick i den. Vi var nästan de ända flickorna i klassen som hade mofi & fyke ihop, så den vägen lärde vi känna varandra lite bättre.Efter ett tag kom vi in i samma vänskapskrets och så började våran vänskap. Lotta är verkligen verkligen en av mina allra allra bästa vänner! Jag kan vara helt o hållet mig själv med henne, vi kan vara riktigt galna när vi är tillsammans. Ni anar inte.. Lotta vet väldigt mycket, hon är så duktig i allt så hon finns där lite som en klippa genom livet för mig. Hon är så omtänksam o bryr sig om andra människor. Hon är pratsam, glad, trevlig, jätte vacker & pålitlig. Lotta är helt klart den bästa fotografen av mina vänner o så är hon en hejdundrande bra gymnast. Minns du alla våra finska & fyke timmar ihop? Maja mötet som jag sent kommer glömma? Lot o Lisa? Våra himla galna fantasier? Våra skrattattacker? Hungergames bion? Lotta är nog den vän som jag delar mest minnen med från högstadiet.
Tack för att du är du!

Genom att klicka här kan ni se bilder från Augusti då jag & Lotta var ute & fotade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar