onsdag 11 september 2013

Lycklig o Stolt



Tjingeling! Vanlig skoldag på dagens agenda. Roligt att få träffa min vänner efter att inte sett dem på allt för länge kändes det som! Kom för en stund sedan hem från 7:ornas föräldramöte, där jag skulle presentera mig o berätta om elevkårsverksamhet. Alltid lika mycket nervös före, men då jag står där o pratar, ångrar jag inte för en sekund att jag ställde upp & blev vald som ordförande! Detta är verkligen så himla roligt o givande på samma gång! Vet att ni hört det förr, men så är det verkligen! Att ännu få positiv feedback gör mig verkligen alltid lika glad! Lycklig. Presenterade mig också snabbt som vänelev tillsammans med åtta andra flickor som var på plats!
Nu är läxorna fixade, så ska hoppa in i en snabb dusch o efter det bänkar jag mig framför kvällens avsnitt av Idol! 
Hoppas ni haft en underbar dag!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar