onsdag 13 november 2013

En liten gnutta bal


Har ätit cannelloni, fått håret att stiga med hjälp av elektricitet o skapat ett "låtsas politiskt parti" i skolan idag. Spenderade hela eftermiddagen på gymmet med finfina Jennie o några till!:) Ben träning blev det idag. Fick pröva många nya olika muskelövningar o lyfte faktiskt med skivstång idag, som jag ju aldrig brukar. Men roligt var det med lite nya tränings sätt. Vi fick förresten veta våra danspar till självständighets balen igår o nöjd blev jag nog! Mina klänningar har också kommit, så jag visar er säkert lite senare då jag bestämt mig för vilken jag ska ha! Längtar faktiskt riktigt mycket till balen nu. Tänk på stämningen, alla fina klänningar, stiliga pojkar, tal o danser ja allt.  Nej nu ska jag fortsätta på min finska presentation. Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar