torsdag 30 oktober 2014

En intressant föreläsning

Untitled | via Tumblr
Dagen började med ett springtest och jag blev faktiskt nöjd med resultatet! :) Åkte på ett ärende fören jag fortsatte till skolan. Sista timmen var vi på en föreläsning som ett par elever från VG höll tillsammans med några elever från Lyska. I våras hade de varit till Sierra Leone för att se hur människorna där levde och hur deras samhälle fungerade. Det var riktigt intressant och om jag får den möjligheten när jag går i 3:an är jag ganska så säker på att jag skulle ta den. Jag tror det skulle vara en berikande upplevelse inför framtiden! 

Efter skolan körde jag och Jennie hem till henne där vi såg på PH och bara var. Under kvällen har jag gjort undan skolarbete. Nu skall jag packa gymväskan tills imoron bitti och sedan får det bli en tidig natt för min del. Har varit vaken alldeles för länge de senaste kvällarna. Puss❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar