fredag 31 oktober 2014

Ett halvt år imorgon

Imorse skulle det ha blivit alldeles för stressigt för att fara på gym, så jag beslöt mig istället för att fara ut på en moron lenkki. Nu i efterhand tycker jag att det var ett bättre beslut eftersom jag behöver få upp min kondition inför fotbollen bland annat, och så var det riktigt uppfriskande inför den kommande dagen. Jag skulle nästan kunna göra om det nästa vecka. Vi får se :). 

Skolan bestod av matte, hissa, en håltimme och biologi. Under håltimmen gick jag tillsammans med Jennie, Essi & Becca en sväng via Övis och sedan till 1rum & kök. Det är lite farligt att ha skolan i stan då det bara blir fler o fler café besök ;) 



Om en timme åker jag med Toffe till Fransmanni på mat. Imorgon har vi 6 månaders dag. Tänk det, ett halvt år med honom❤️.


2 kommentarer: