söndag 25 januari 2015

Fotboll och Skola


Hej på er! :)

Igår spelade jag en träningsmatch med vifk:s damer, som vi tyvärr förlorade. Tog en powernap när jag kom hem eftersom jag var helt slut körd. Resten av dagen gick åt att planera min presentation som jag skall hålla under provveckan på moddan. 

Hittills idag har jag jobbat med min musikforskning om Britney Spears, gått en kort promenad i det fina vädret, och snart skall jag fortsätta med ännu mer skolarbeten... Ikväll har vi återigen match. Kvart före 7 möter vi Ijbk:s pojkar i Fennia. Jag har sådan träningsvärk i benen, speciellt i låren efter fredagens gympass. Igår efter matchen blev det ännu värre, så jag lär väl knappt kunna gå efter kvällens match... ;)

Som ni ser så kretsar det mesta för tillfället kring fotbollen och skolan, så det lämnar inte mycket tid över till annat. Kram❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar