fredag 23 januari 2015

Morgongym och en fin Vän


Min fredag började på gymmet med ett BodyAttack pass kvart över 8. 
Morgonträning är nog något för mig, egentligen. Jag vaknar till direkt från morgonen, och får energi som brukar hålla i sig i flera timmar. Dessutom är träningen gjord, så du kan göra vad du vill resten av dagen!

Hade endast matte på schemat idag, och efter det gick jag och Becca på Kaffe till stan. Som jag tycker om henne, hon är en så fin vän som jag spenderat allt för lite tid med på den senaste tiden!❤️
Har under eftermiddagen jobbat på en engelska uppgift som just blev klar. Nu skall jag börja jobba på en presentation i modda. Skolarbeten är för tillfället något som aldrig verkar ta slut!

Nåja, jag skall kämpa vidare en stund till innan jag åker iväg för att mysa med Toffe!❤️

Hoppas ni har en bra fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar