tisdag 24 februari 2015

SPORTLOV

De senaste telefon och instagram bilderna:


Hejsan! Nu har det varit tyst här i bloggen ett tag. Det har tyvärr blivit så p.g.a. tidsbrist, men det skall jag försöka ändra på.

Under tiden jag inte hunnit blogga, har jag tagit sportlov. Det kunde inte ha kommit lägligare. Vi hade som jag skrev tidigare planer på G, men det blev ingenting av det tillslut, tyvärr. I stället kommer jag tillbringa hela lovet på hemmaplan. På torsdag åker jag dock över till Umeå en sväng med Becca & Wilma. Det ser jag framemot!

På fredagen inledde jag & Toffe sportlovet med pizza på Dallas. Under helgen har vi varit hundvakter åt Nöpö, och det var hur mysigt som helst! Jag har återigen börjat träna, efter 1 och en halv veckas paus p.g.a. förkylning. Matilda sov över hos mig i helgen och vi såg bl.a. på melodifestivalen. Det var så roligt att träffas eftersom vi inte varit på hur länge som helst! På måndagen åkte jag med Toffe, hans pappa och lillebror till Simpsiö för att åka slalom. Det fick mig verkligen att längta tillbaka till Åre ifjol. Jag kommer definitivt besöka det igen någon vinter. Idag har jag träffat Jennie, och det var lika trevligt som alltid! 

Hoppas ni fått en bra start på veckan❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar