onsdag 6 maj 2015

Lägenheten

En bild på mig och fina Becca från födisfesten i lördags!❤️


Sitter för tillfället i den nya lägenheten. Det är nämligen så att Toffes familj har köpt en ny lägenhet i stan som de hyr ut som Airbnb. Medan ingen annan bor här får vi bo här tillsammans han och jag, så det är riktigt roligt! Man lär sig en hel del om hur dyrt mat och sådant egentligen är då man delvis måste klara sig på egenhand. Dock bor jag ju fortfarande hemma så ingen tror att jag flyttat hemifrån helt och hållet! Men det känns bra det här, Toffe och jag funkar så bra ihop och jag längtar redan tills jag får flytta hemifrån på riktigt!

Annars då? Skolan flyter på i vanlig takt och idag hade vi stafettkarnevals uttagningar. Det gick bra för mig och jag är riktigt nöjd med min tid :).

Förresten, imorgon är dagen jag väntat på hur länge som helst här!! Klockan 14.30 får jag åka och ta bort min tandställning. Efter 9 månader skall det bli så skönt att äntligen få ta bort den. Puss & Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar