lördag 2 maj 2015

Långhelg

Hej på er, nu var det ett tag sedan sist!:) Medan jag inte uppdaterat har jag bl.a. firat Vappen & 1 maj. Vappen blev inte riktigt som planerat och det ledde till en liten besvikelse. Det blev helt enkelt inte den bästa kvällen så att säga. 


1 maj däremot blev mycket bättre! För det första så hade jag & Toffe årsdag❤️. Tänk så otroligt fort ett år har gått, kan inte förstå det själv! Jag känner mig fortfarande nykär och älskar honom lika mycket nu som då! 


På dagen åkte vi till Svenskaklubben för 1 maj lunch med hans familj och deras bekanta. Om man blev mätt? JA. Det bjöds verkligen på så otroligt god mat! Efteråt strosade vi omkring på torget en stund innan vi åkte hem till honom. Mot kvällen badade vi gårdsbastu och myste. En perfekt dag med andra ord!


Nu skall jag så småningom laga mig klar för att åka till Jennie. Ikväll skall vi fira henne & Wilma som båda fyllt 17! Tror det kommer bli en riktigt bra kväll trots att jag måste åka hem redan 10 eftersom vi har match i Kokkola imorgon och åker iväg rätt så tidigt.

Skönt med långhelg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar