måndag 22 juni 2015

Dagens lista

Vad handlade din senaste dröm om?
Oj, det minns jag faktiskt inte. Brukar oftast komma ihåg dem... men inte den här gången :)

Vilken är din sämsta egenskap?
Jag förvandlas till ett fullständigt monster då mitt blodsocker sjunker eftersom jag är väldigt känslig med just det. Sedan får jag ofta höra, och känner även själv att jag ibland är "en för snäll person". Det för med sig många positiv saker, men även en hel del negativa då jag oftast t.ex lägger andra i första hand och mig själv i andra hand.

Hur många kuddar har du i sängen?
2 stycken.

Föredrar du havet eller poolen?
HAVET alla dagar i veckan! Det finns inget bättre än att ligga på stranden, höra ljudet av vågorna och känna den friska doften från havet. Aah det är så underbart. Helst skall det förstås vara ett hav i stil med medelhavet. Inget slår känslan efter en dag på stranden då du kommer hem och känner hur solbränd du blivit och hur sådär somrigt tovigt och vågigt ditt hår blivit av havsvattnet. 


Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Toffe, Lotta, Matilda eller mamma. Allra oftast ringer jag nog Toffe!

Vad är ditt drömjobb?
Ända sedan jag varit liten har jag velat bli lärare, och det är fortfarande ett yrke jag verkligen kan tänka mig! Men något annat jag skulle vara mycket intresserad av att bli är polis eller advokat :)

Samlade du på något när du var liten?
Ja, jag samlade på klistermärken. Jag hade flera klistermärkes häften som jag tog med mig till förskolan och i typ 1:an för att byta klistermärken med mina vänner, haha!

Har du några smeknamn?
Javisst. Genom åren har jag kallats allt från Mimmi och Oni, till Ajnor och Roy. Roy är dock det vanligaste som jag fortfarande oftast kallas!

Vad gör dig lycklig?
SOMMAREN, att få träna, pussas o kramas med min pojkvän, äta god mat, träffa vänner och umgås med familjen. Att få resa (gärna till varmare breddgrader), uppleva nya saker och att få vara brun, bland annat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar